دهه شصتی ها

تصاویر و خاطرات نوستالوژیک دهه شصتی / شما هم خاطرات خودتون رو برامون تعریف کنید...

دهه شصتی ها

تصاویر و خاطرات نوستالوژیک دهه شصتی / شما هم خاطرات خودتون رو برامون تعریف کنید...

نوستالژی (Nostalgia)، خاطره‌انگیز یا یادمانه یا دریغ نگاشت را می‌توان به طور خلاصه یک احساس درونی تلخ و شیرین به اشیا، اشخاص و موقعیت‌های گذشته، تعریف کرد. معنی دیگر نوستالژی دلتنگی شدید برای زادگاه‌است. واژه‌نامه انگلیسی آکسفورد، نوستالژی را شکلی از دلتنگی که ناشی از دوری طولانی از زادگاه‌است، تعریف کرده‌است.
(برگرفته از دانشنامه آزاد ویکی پدیا)

آخرین نظرات
  • ۲۷ آذر ۰۰، ۰۹:۳۴ - S
    سلام

کو معلمانم!؟

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۴۹ ق.ظ

کو معلمانم ؟
چرا کسی نیست به خاطر نمره جمله نویسی چوب کف دستم بزند؟
من راضیم ! برای نمره صفر، در تعلیمات اجتماعی تا که
بفهمم آقای هاشمی آخر به نیشابور رسید یا نه...
برای رفوزه شدن برای تو کوزه رفتن!
من راضیم به حفظ کردن جدول ضرب...
برای زیر زنگ ایستادن!
می خواهم زبان پارسی را پاس بدارم.. 
چرا که دلم تصمیم کبری گرفته!
کجا رفتین خاطرات بچگی؟ 
راستی معلمم! تو بگو...
هنوزم در شیشه مربا را زیر آب گرم بگیریم باز می شود؟ 
نکنه هیچ چیز مثل سابق نباشد؟
خدایا مرا به مدرسه ام برگردان!!!

لطفا برای حمایت از ما در این سایت ثبت نام کنید: ثبت نام

شما هم می توانید عکس ها، خاطرات، و دیگر موارد نوستالژیک خودتون رو برای ما ارسال کنید تا به اسم خودتون در وبلاگ به ثبت برسه. لطفا مطالب خودتون رو به ایمیل من ارسال کنید.

ایمیل دهه شصتی ها: 1360s.blog.ir@gmail.com

نظرات (۸)

چه دورانی بود
چه کتکها که نخوردیم
بساط چوب و فلک که سر کلاس بر پا میشد معنیش این بود که اون روز چند نفرمون باید لنگلنگون بریم خونه
وای استرس اون ترکه خوردنها از دردش بدتر بود
یادش بخیر
یادش بخیر
دبستان کف دستی بود و راهنمایی چوب و فلک
سر کلاس فلکمون میکردن بعضی وقتا هم سر صف
آخه نمی دونین کتک خوردن سر کلاس جلو همکلاسیها اونم کفدستی و فلک چه ترس و استرسی داره
ولی بازم یادش بخیر
پاسخ:
میدونیم
برای همه چیه اون داران دلم تنگ شده غیر از تنبیهات و کتک خوردنها و فلک شدنهایه توی مدرسه
پاسخ:
من که برای همون ها هم خیلی دلتنگم :(
منم دلم برای اون روزا تنگ شده حتی کتک و تنبیه هاش
پاسخ:
منم همینطور :(
خیلی دلم تنگه :(
  • بیمه ملت کد7230
  • فوق العاده است ممنونم بخدارفتم اون روزا وبرگشتم مرسی ازوبلاگ قشنگت/ماربه عنوان لینک پذیراباشید
    mellat7230.blog.ir
    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.