دهه شصتی ها

تصاویر و خاطرات نوستالوژیک دهه شصتی / شما هم خاطرات خودتون رو برامون تعریف کنید...

دهه شصتی ها

تصاویر و خاطرات نوستالوژیک دهه شصتی / شما هم خاطرات خودتون رو برامون تعریف کنید...

نوستالژی (Nostalgia)، خاطره‌انگیز یا یادمانه یا دریغ نگاشت را می‌توان به طور خلاصه یک احساس درونی تلخ و شیرین به اشیا، اشخاص و موقعیت‌های گذشته، تعریف کرد. معنی دیگر نوستالژی دلتنگی شدید برای زادگاه‌است. واژه‌نامه انگلیسی آکسفورد، نوستالژی را شکلی از دلتنگی که ناشی از دوری طولانی از زادگاه‌است، تعریف کرده‌است.
(برگرفته از دانشنامه آزاد ویکی پدیا)

آخرین نظرات
  • ۲۷ آذر ۰۰، ۰۹:۳۴ - S
    سلام

با این گانگستر می شدیم

سه شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ

لطفا برای حمایت از ما در این سایت ثبت نام کنید: ثبت نام

شما هم می توانید عکس ها، خاطرات، و دیگر موارد نوستالژیک خودتون رو برای ما ارسال کنید تا به اسم خودتون در وبلاگ به ثبت برسه. لطفا مطالب خودتون رو به ایمیل من ارسال کنید.

ایمیل دهه شصتی ها: 1360s.blog.ir@gmail.com

نظرات (۱۲)

فقط اینو پیدا کردم
البته این جدیده، فکر نمیکنم دهه شصت از اینا بوده باشه
http://www.up.98ia.com/images/o60o9bhdzc5oidf0oew.jpg
پاسخ:
ممنون از شما
حتما ازش استفاده می کنم :)
یه نوع دارت هم بود که سرش از اینا میخورد
پاسخ:
اگر عکسی ازش دارید بفرستید لطفا
چقدر حال میکردیم با این تفنگا
مخصوصا یه نوعش بود که شبیه کلت بود
سلام و وقت بخیر _ پیش نویس ها

دانلود کتاب:

دختران را بوسید. بوسه ای که اشک آن ها را درآورد.

essa.ir

وبلاگتون فوق فوق فوق العاده است

مرررررررررررررسی

همه اش رو خوندم انگاری به یک چشم برهم زدنی رفتم اون سالها و برگشتم

چقدر حالمو خوب کرد

مرسی

سلام خوب هستید مدیر وبلاگ دهه شصتی ها
ببخشید اگر امکانش هست مارو با نام نقشه کلش آف کلنز در لیست پیوندهاتون قرار بدید
مرسی
نام : نقشه کلش آف کلنز
ادرس : http://www.mapclashofclans.ir
ما که دهه شصتی نبودیم ولی با اونا بزرگ شدیم
خیلی حس خوبی بود
سلام ... بلاگ خیلی کاربردی و جالبی دارید

با تبادل لینک موافقید؟ خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم ;)
اگر موافقید ما رو با نام: متن اهنگ لینک کنید و اطلاع بدید تا با چه نامی لینکتون کنیم
باتشکر
با سلام
 عرض تبریک به مناسبت اینکه این وبلاگ به  عنوان  یکی از وبلاگ های برتر سال 93 شناخته شد.
 ان شا الله موفقیت های شما  در عرصه  فضای مجازی و جنگ نرم ادامه داشته باشد
یا علی

پاسخ:
سلام.
با تشکر از شما.
ان شاء الله
  • نیلوفر فروتن
  • سلام و درود به شما

    تبریک به مناسبت ولادت بانوی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا و روز مادر

    روز مادر-سال 2015 میلادی در ایران.



    follow.blog.ir
    به ما سری بزنید.
    سلام. اقا دمتون گرم.. خیای خاطره ها برام تازه شد ... دهه شصتی خود نوستالوژیه ... یادمون بخیر ...
    راستی اقای حسینی ی راهنمایی ازتون میخوام.. اون کادر زرد رنگی که اخخر هر پست وبلاگتون هست، اون رو چطور میشه اضافه کرد ؟ من هم میخوام چنینی چیزی تو وبلاگم داشته باشم .
    متشکرم .
    روز بخیر شادی باد .
    یادش بخیر .
    وقتی ب آن موقع ها فکر میکنم دلم میگره.
    وقتی ب دهه شصتی ها فکر میکنم میبینم نسل سوخته باید نام برد .

    آپم با یک سوال مهم.
    ایام ب کام.
    پاسخ:
    سلام.
    متأسفانه من با قسمت نظردهی بلاگفا مشکل دارم. برای همین پاسخ سوالتون رو همینجا می نویسم.

    سوال شما:
    نظر و دیدگاه شما در مورد جمله اینجانب چیست؟
    به من ربطی نداره دیگران در مورد من چه فکری می کنند، خوب یا بد.

    جواب من:
    من همه عمرم رو با این عقیده گذروندم که "به من ربطی نداره بقیه در موردم چطور فکر کنند" اما کاش چنین عقیده ای نداشتم. چون اگر برام مهم بود، شاید حرکت و جنب و جوش بیشتری داشتم. شاید بیشتر پیشرفت می کردم.
    خود رأیی اصلا خوب نیست. اگر عقیده دیگران در مورد خودمون برامون مهم نباشه منزوی میشیم...
    خطرناکه! خطرناک
    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.