دهه شصتی ها

تصاویر و خاطرات نوستالوژیک دهه شصتی / شما هم خاطرات خودتون رو برامون تعریف کنید...

دهه شصتی ها

تصاویر و خاطرات نوستالوژیک دهه شصتی / شما هم خاطرات خودتون رو برامون تعریف کنید...

نوستالژی (Nostalgia)، خاطره‌انگیز یا یادمانه یا دریغ نگاشت را می‌توان به طور خلاصه یک احساس درونی تلخ و شیرین به اشیا، اشخاص و موقعیت‌های گذشته، تعریف کرد. معنی دیگر نوستالژی دلتنگی شدید برای زادگاه‌است. واژه‌نامه انگلیسی آکسفورد، نوستالژی را شکلی از دلتنگی که ناشی از دوری طولانی از زادگاه‌است، تعریف کرده‌است.
(برگرفته از دانشنامه آزاد ویکی پدیا)

آخرین نظرات
  • ۲۷ آذر ۰۰، ۰۹:۳۴ - S
    سلام

عکس آیدین

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۷ ق.ظ


مطلب ارسالی از: Cyrus

لطفا برای حمایت از ما در این سایت ثبت نام کنید: ثبت نام

شما هم می توانید عکس ها، خاطرات، و دیگر موارد نوستالژیک خودتون رو برای ما ارسال کنید تا به اسم خودتون در وبلاگ به ثبت برسه. لطفا مطالب خودتون رو به ایمیل من ارسال کنید.

ایمیل دهه شصتی ها: 1360s.blog.ir@gmail.com

نظرات (۱۷)

سلام من ی البوم از تمام چاپ ها دارم ولی همش ارژانتینی هس بیشتر مارادونا
سلام
من سری گامل 91 تایی ایدین رو توی البووم دارم و میفروشم
09111569590
بهترین سرگرمی کودکی من بود
یادش بخیر.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام من سری کامل عکس ایدین که از شماره 1 تا 91 بود را دارم اگه خریدار هستی تماس بگیرید 0921***0155
ههییی یادش بخیر  زمان ما ادامسهای فوتبالی دونه ایی پنج تومن بودن میرفتیم نون خشکای خونمون رو به نمکی میفروختیم و پولشو میدادیم به ادامس و پفک و خیارشور
یه لحظه تصورکن با هفتاد تومن کلی چیز میخریدیم
اخر سر یه نوشابه زمزم میخوردیم و بعد سر بطری هاش رو جمع میکردیم میگفتن اگه ده تا سربطری بیارین که داخلش اسم زمزم باشه بهتون جایزه میدیم
یا همون ادامسها یه کارتای بزرگ میدادن باید تموم عکساش رو پیدا میکردیم میچسبوندیم ولی هیچوقت تکمیل نمیشد همیشه دو سه تاش باقی میموندگی ای خاطرات ای.......
بله. آدامس عکس دار خیلی خوب بود. ولی این روزها دیگه بسته های آدامس شده مثل بسته سیگار... بچه ای که عادت کنه بسته آدامس بزاره تو جیبش بزرگ بشه بسته سیگار براش عادیه...
نه، ناراحت چرا :) من که یادمه پسرداییهام آدامس زاگر میخریدنو به ماهم میدادن ، آدامسها خوشمزه ایم بودن :) قرار بود عکساشونو ارسال کنن شاید تو قرعه کشی مسابقه برنده بشن ، هرچی تعداد عکسهای ارسالی بیشتر بود امکان برنده شدنشونم بیشتر بود، دست آخر واسشون به همراه یه بسته آدامس این پیامو ارسال کردن : گول خوردیا گول خوردی آدامس زاگر خوردی :):):)
راستی انگاری پفکها مینو بودنا ، زاغک نداشتیم :)
پاسخ:
زاغک داشتیم.
نه یادمون نیس چون زاگور ترکی بود و بصورت البوم جمع میشد
اینو درباره پفک زاغک شنیده بودم ولی درباره ادامس اونم زاگور نه خخخ
تاراحت نشی

یادتونه یه سری آدامس زاگر اومده بود ، بعد دست آخرشم میگفت گول خوردیا گول خوردی ، آدامس زاگر خوردی :):):)
تعداد خیلی کمی خرید و فروش میشه
اوووف
من هنوز عکسامو دارم از این مدل 88 تایی ایدین ک ب ایدین قدیم معروف بود 7.8 تا کم دارم تا تکمیل ش
عالی و زیبا
من خریدار هر نوع عکس ادامس هستم
09365558646
لطفا کامنتمو پاک نکنین
پاسخ:
باشه :)
می خرن یعنی؟ بعید می دونم دهه شصتی ها برای نوستالژی هاشون پول بدن :)
یادمه از تو آدامس در می آوردیم
پاسخ:
آره :)
یادمه به مدت یک ماه به یکی اصرار کردم که عکس ماتیوس، لوتار ماتیوس رو برام بیاره...
عکس آدامس آیدین از همه آدامسا بهتر بود...
منکه هیچ وقت اهلش نبودم
نمی دونم چه جذابیتی داشت
یادش بخیر
منم یه زمانی جمع میکردم یادش بخیر
پاسخ:
من یه تَشت پُر از این عکسا داشتم. یه روز وقتی رفته بودم مدرسه، دختر همسایه مون اومده بود همه رو ازم دزدیده بود.
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.