دهه شصتی ها

تصاویر و خاطرات نوستالوژیک دهه شصتی / شما هم خاطرات خودتون رو برامون تعریف کنید...

دهه شصتی ها

تصاویر و خاطرات نوستالوژیک دهه شصتی / شما هم خاطرات خودتون رو برامون تعریف کنید...

نوستالژی (Nostalgia)، خاطره‌انگیز یا یادمانه یا دریغ نگاشت را می‌توان به طور خلاصه یک احساس درونی تلخ و شیرین به اشیا، اشخاص و موقعیت‌های گذشته، تعریف کرد. معنی دیگر نوستالژی دلتنگی شدید برای زادگاه‌است. واژه‌نامه انگلیسی آکسفورد، نوستالژی را شکلی از دلتنگی که ناشی از دوری طولانی از زادگاه‌است، تعریف کرده‌است.
(برگرفته از دانشنامه آزاد ویکی پدیا)

آخرین نظرات
  • ۲۷ آذر ۰۰، ۰۹:۳۴ - S
    سلام

گریه نمی کنم من؛ که شاد نباشه دشمن

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

دانلود کلیپ


گنجشک ناز و زیبا
که می پری اون بالا
بال و پرت به رنگ خاک
دلت مهربون و پاک


به من بگو وقتی که پرکشیدی
بابام رو تو ندیدیدی؟


دیدمش از اینجا رفت
اون بالابالاها رفت
پیش ستاره ها رفت
یواش و بی صدا رفت


ستاره آی ستاره
کو لک ابر پاره
خاموشی و می تابی
بیداری یا که خوابی
به من بگو وقتی که خواب نبودی
بابامو تو ندیدی؟


دیدمش از  اینجا رفت
اون بالا بالاها رفت
از اون طرف از اون راه
رفته به خونه ی ماه


ماه سپید تنها
که هستی پشت ابرها
نقره نشون کهکشون
چراغ سقف آسمون
به من بگو وقتی که نور پاشیدی
بابام رو تو ندیدی؟


همینجا پیش من بود
نموند و رفت زود زود
اون بالابالاها رفت
بابات پیش خدا رفت


خدا که مهربونه
پیش بابام می مونه
گریه نمی کنم من
که شاد نباشه دشمن


گریه نمی کنم من
که شاد نباشه دشمن

لطفا برای حمایت از ما در این سایت ثبت نام کنید: ثبت نام

شما هم می توانید عکس ها، خاطرات، و دیگر موارد نوستالژیک خودتون رو برای ما ارسال کنید تا به اسم خودتون در وبلاگ به ثبت برسه. لطفا مطالب خودتون رو به ایمیل من ارسال کنید.

ایمیل دهه شصتی ها: 1360s.blog.ir@gmail.com

نظرات (۳۴)

  • خرید سیم کارت ایرانسل
  • شعر زیبایی بود.

     تشکر

  • روح‌الله شاهرودی
  • آمد رمضــــــــان و التــــــــهابــــــــی ست به لــــــــب
    هر لحظـه مــــــــرا حسرت آبــــــــی ست به لــــــــب
    با شــــــــوق لــــــــب تــــــــو “ربنــــــــا” می خوانـــم
    هر بوسـه به پــای تـــــو دعای مستجابی ست به لــب
    اللهــــــــم عجــــــــل لــــــــولیــــــــک الفــــــــرج

    خیلی جالب بود

    دمتون گرم

  • زندگی برتر
  • سلام وقتتون بخیر
    می خواستم بپرسم با وبلاگ من تبادل لینک می کنید؟؟

     در دهه شصتی چون همه بدون توقع بودن  به همه یکسان میرسید عدالت بود هر چند اندک. همه تقریبا مثل هم بودن.  به اندک چیزی که بهشو میرسید قانع بودن. ولی وقتی حرص و طمع به برخی که اموال مردم دستشون بود روی آورد باعث شد برخی برن اوون بالاها و برخی تو وضعت بدتر از دهه شصتی بمونند نه کاری نه خونه ایی. بله امروزه عدالت رفته. پول مردم دست عده بخصوصی هست. معیار کارکردن و دانش نیست. به این خاطر حیف که اوون روزها گذشت.
    منم دهه شصتی ام
    مرسی از بلاگ شما
    ...
    عالی
  • انتشارات خیلی سبز
  • شعر زیبایی بود.
     تشکر
  • سولوس مارکت
  • سلام مطالب وبلاگتون خیلی خوبه تبریک بهتون میگم
  • خانه طراحان سام
  • خیلی شعر زیبایی بود ممنونم از شما دوست عزیز
  • وب سایت انکوباتور
  • واقعاً زیبا بود
    چه شعر نازی
  • سنگ آنتیک
  • سلام وبلاگتون حرف نداره.ممنونم ازحماتتون دوست عزیز
    مرسی عالی بود
    مرسی عالی بود
    سلام وبلاگ خوبی داری

    مطالبش خیلی مفید بود

    موفق باشی
    سلام وبلاگ به این خوبی ندیدم
    موفق باشی

  • مامان فاطمه ثنا
  •  سلام
    آقای حسینی خیلی ازتون تشکر میکنم. یه وقتایی که متوجه گذر عمر میشم بیشتر دلتنگ روزای کودکی می افتم. خدا حفظتون کنه که کمک میکنید یاد گذشته باشیم.
    پاسخ:
    سلام
    ممنون. لطف دارید.
  • بچه پولدار ..*
  • قشنگه
    سلام.بسیارزیباوخاطره انگیزبود.لینکتان کردم.اگه مایل بودیدمی توانیدبه وبلاگ من هم سری بزنید.موضوع وبلاگ من هم تصاویراشیاووسایل نوستالژیک قدیمی هستش.یاحق
    سلام غلامعلی عزیز وبتون بسیار زیبا بود ، خوشحال میشیم به فروشگاه ما هم سر بزنید با اراعه بهترین ساعت ها در خدمت هستیم .
  • بهاران مقصودی
  • واقعا وقتی یاد جنگ و بجه هایی که تو اون لحظات برای نبود باباشون دنبال یه دلخوشی میگشتن می افتم نمی تونم جلو اشکامو بگیرم. این آهنگ و غم صدای بچه ها شونه های آدم رو سنگین می کنه.
    سلام وبلاگ خیلی خوبیه. اگه میشه درباره تامین آب در دهه شصت پست بزار. اون زمان حتی در حیاط خونه ها چاه بود و بعضی ها پمپ داشتن چون آب شهر نبود. مادرم به من یک دبه میداد تا برم از فشاری سر کوچه آب پر کنم بیارم خونه. یادش به خیر. متولد 65 هستم در رشت. 
  • نصاب کاغذ دیواری
  • به سایت من هم سر بزنید دوستان
    http://arianarayehwallpaper.ir/
    بسیار زیبا و خاطره انگیز :)
    سلام
    خوب میتونین تنظیمات وبلاگتونو طوری تغییر بدین که فقط پس از تایید شما نظرات نمایش داده بشه.
    اینوطری بنظرم بهتره
    اگر نظری مناسب بود بهش اجازه نمایش بدین وگرنه پاکش کنین.
    سلام دوست عزیز
    چند وقتی امکان نظر دادن برای غیر از کاربران سایت رو تو وبلاگتون بستین.
    اینطوری آمار بازدید سایتتون کم میشه ها
    پاسخ:
    سلام

    متأسفانه چند وقتی هست که عده ای افراد دارای مشکل روانی به این وبلاگ اسپم می فرستادن. برای همین امکان نظردهی آزادانه رو غیر فعال کردم تا بقیه بازدید کنندگان عزیز و محترم اذیت نشوند.

    با تشکر از شما
    Like
    سلام مایل به همکاری هستید؟ ممنون میشم اطلاع بدید 
    دنبالت کردم اگه میشه توهم به من یه سر بزن و دنبال کن
    سلام من همیشه عاشق زیزیگلو بودم چقدر خاطرات دهه شصتیا خوبه دلم میهلست الانم تو زمان بچگیم بودم
    سلام
    بسیار زیبا و پر محتوا
    منتظر حضورتان هستیم
    معبر شهدا رادنبال کنید.
    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام. خوب هستین؟ من شما رو توی وبلاگم چند روزی هست که لینک کردم. منتظر خبر شما مبنی بر تمایل یا عدم تمایلتان به تبادل لینک هستم. ممنون میشم خبرشو توی وبلاگم (ariafanavari.blogfa.com) بهم بدین.

    پاسخ:
    سلام.
    منم شما را رو لینک کرده ام و خبرش رو هم به شما دادم اما فکر کنم مشکل از بخش نظرات بلاگفا باشه

    با تشکر
    یا علی
    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.