دهه شصتی ها

تصاویر و خاطرات نوستالوژیک دهه شصتی / شما هم خاطرات خودتون رو برامون تعریف کنید...

دهه شصتی ها

تصاویر و خاطرات نوستالوژیک دهه شصتی / شما هم خاطرات خودتون رو برامون تعریف کنید...

نوستالژی (Nostalgia)، خاطره‌انگیز یا یادمانه یا دریغ نگاشت را می‌توان به طور خلاصه یک احساس درونی تلخ و شیرین به اشیا، اشخاص و موقعیت‌های گذشته، تعریف کرد. معنی دیگر نوستالژی دلتنگی شدید برای زادگاه‌است. واژه‌نامه انگلیسی آکسفورد، نوستالژی را شکلی از دلتنگی که ناشی از دوری طولانی از زادگاه‌است، تعریف کرده‌است.
(برگرفته از دانشنامه آزاد ویکی پدیا)

آخرین نظرات
  • ۲۷ آذر ۰۰، ۰۹:۳۴ - S
    سلام

تیله

جمعه, ۱ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ب.ظ

لطفا برای حمایت از ما در این سایت ثبت نام کنید: ثبت نام

شما هم می توانید عکس ها، خاطرات، و دیگر موارد نوستالژیک خودتون رو برای ما ارسال کنید تا به اسم خودتون در وبلاگ به ثبت برسه. لطفا مطالب خودتون رو به ایمیل من ارسال کنید.

ایمیل دهه شصتی ها: 1360s.blog.ir@gmail.com

نظرات (۵)

  • آدم ارغوانی
  • ما با اینکه دهه هفتادی هستیم ولی بخاطر محل زندگیمون خیلی خاطرات مشترک داریم با دهه شصتیا!
    هنوزم از اینا داریم :)
    پاسخ:
    آره. خاطرات مشترک خیلی زیاده
    راستش تیله از اون چیزهایی بود که با وجود جذابیتی که داشت، هیچ وقت نمی دونستم باید باهاش چه بازی ای کرد! _ در واقع منظورم اینه که از تیله بازی فقط اسمش رو شنیده بودم!
  • بانوی مرداد
  • از این دفترا یکی تا همین اواخر داشتم بابت آهنگ "تابستونه فصل شادی وخنده "ممنونم تصویر یه جوری آدمو میبره به حال وهوای اون روزا صداهم یه جور دیگه دیشب چند بار گوش کردم . 
    پاسخ:
    سلام.
    خوش آمدید...
    ممنون از اینکه یادگاری نوشتید.
  • "" نیک بخت"
  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    وب بسیار جالبی داری!!!
    برای تبادل لینک می توانید با ما همکاری کنید
    متشکرم
    اعلام امادگی در نظرات
    بازدید وب خود را افزایش دهید
    ما آماده ایم به محض اطلاع لینک می شوید
    ما را با نام
    گردوی بوانات و سلامتی
    لینک فرمایید

    gerdo-bavanat.blog.ir
    سلام. خیلی وقت بود که دیگه مطلب نمیزاشتین :) کم کم نا امید شده بودم .. از این تیله ها هنوز دارم :)
    -
    یک مطلب جدید با موضوع"یک روز بدون موبایل را تجربه کنید " در وبلاگم منتشر کردم. خوشحال میشم بیاید و نظرتان را بیان کنید.
    پاسخ:
    سلام
    نه... کماکان در خدمت همه ده شصتی های گل هستم .:)
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.