دهه شصتی ها

تصاویر و خاطرات نوستالوژیک دهه شصتی / شما هم خاطرات خودتون رو برامون تعریف کنید...

دهه شصتی ها

تصاویر و خاطرات نوستالوژیک دهه شصتی / شما هم خاطرات خودتون رو برامون تعریف کنید...

نوستالژی (Nostalgia)، خاطره‌انگیز یا یادمانه یا دریغ نگاشت را می‌توان به طور خلاصه یک احساس درونی تلخ و شیرین به اشیا، اشخاص و موقعیت‌های گذشته، تعریف کرد. معنی دیگر نوستالژی دلتنگی شدید برای زادگاه‌است. واژه‌نامه انگلیسی آکسفورد، نوستالژی را شکلی از دلتنگی که ناشی از دوری طولانی از زادگاه‌است، تعریف کرده‌است.
(برگرفته از دانشنامه آزاد ویکی پدیا)

آخرین نظرات
  • ۲۷ آذر ۰۰، ۰۹:۳۴ - S
    سلام

آهنگ تابستونه فصل شادی و خنده + دانلود

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۴۲ ب.ظ

تابستونه، فصل شادی و خنده
بچه ها، توی کوچه، گرم بازی، مثل چندتا پرنده

فصل شنا، میون حوض پر آب
فرار از لحظه های خسته ی خواب

تابستون، فصل سر زدن به هر سو
به کوهستان، به جنگل مثل آهو

پریدن در میون دشت و صحرا
مثل ماهی، پریدن توی دریا

فصل درو، میون دشت شادی
نقش یک شاخه ی گل، نشوندن روی قالی

تابستونه، فصل سفر به هر جا
به شهر شعر و قصه های زیبا

از لا به لای برگ هر کتابی
پر کشیدن، به رؤیا های عالی

تابستونه، فصل شادی و خنده
بچه ها، توی کوچه، گرم بازی، مثل چندتا پرنده

تابستونه، فصل شادی و خنده
بچه ها، توی کوچه، گرم بازی، مثل چندتا پرنده

لینک دانلود در ادامه مطلب

دانلود آهنگ تابستونه فصل شادی و خنده

لطفا برای حمایت از ما در این سایت ثبت نام کنید: ثبت نام

شما هم می توانید عکس ها، خاطرات، و دیگر موارد نوستالژیک خودتون رو برای ما ارسال کنید تا به اسم خودتون در وبلاگ به ثبت برسه. لطفا مطالب خودتون رو به ایمیل من ارسال کنید.

ایمیل دهه شصتی ها: 1360s.blog.ir@gmail.com

نظرات (۳۷)

سلام به عنوان یه دهه شصتی واقعا از شما ممنونم منو بردین سی سال قبل

کاش همون سال ها میماندم و به آینده نمیومدم

با شنیدن این آهنگا روح خسته ام انگار دوباره متولد میشه و پر می کشه میره آسمان دهه شصت. 

 

 

  • محسن ایمانی
  • درود بر تمام دهه شصتی های با معرفت و مهربون

    به خدا دهه شصتی ها نظیر نداشتن و ندارن

    یاد تمام ایام کودکیهامون خوش و خرم

    ممنون از شما

    سلام و عرض ادب و احترام، ممنون از سایت خوبتون، فقط میتونم بگم با شنیدن این اهنگ اشکم سرازیر شد و حسابی گریه کردم، ای کاش، ای کاش، ای کاش، هیچ وقت بزرگ نمیشدم و تو همون زمان میموندم...... ای کاش، ای کاش، ای کاش....‌‌‌‌‌‌

    فقط در همین حد که اشکم دراومد حیف وصد حیف که زود گذشت

  • فرشته دهستانی
  • خداااا

    عالیه اشکم دراومد 

  • اسفندیار نوروززاده
  • من دنبال موسیقی متن برنامه شبهای تابستان میگردم که اولین سری این برنامه در تابستان سال 1374 پخش شد. با مجری گری زنده یاد رضا صفدری. اگه این موسیقی رو دارید بگذارید که یاد و خاطره ما زنده بشه. واقعا چه روزهای تلخ و شیرینی بود

    منم دهه شصت هستم پیام همه دهه شصتی ها رو خوندم واقعا وارد دوران کودکی شدم ما نباید به خودمون مغرور بشیم چون روانشناسان کودک ان زمان خیلی خوب بودند ومیدونستند که چطوری ما رو عارفانه و آسمانی رشد دهند بعضی دهه هشتادی ها قربانی هستند چون یک سری سیاست ها و یک سری روان شناسان بی سواد مثل موش آزمایش گاهی روی آنها آزمایش کردند اگر ما دین واعتقاداتمون از پدر و مادر و برنامه تلوزیون الگو گرفتیم و بزرگ و عاقل که شدیم دوباره کشف کردیم وبه واقعیت رسیدیم متاسفانه کودکان هشتادی اینطوری نبودند وخودشون به دنبال اکتشاف رفتند و بیگانگان ازاین فرصت سواستفاده کردند و اونها رو شیطان پرست کردند البته منظورم بعضی از دهه هشتاد هست

    و دهه پنجاه هم همینطور از افراط وتفریط بعضی هاشون بی ایمان شدند

    پس ما دهه شصت تربیتمون خیلی بهتر بوده و باید به نسل های جدید کمک کنیم

    بدجوری گذشت حیف شد یاد همه چی بخیر اخ اخ اخ نفهمیدیم که کی گذشت

    سلام. کسی میدونه اسم مجریش چی بود؟ 
    دوستان تصویر این گلیپ هم اگنون در سایت آپارات موجوده فقط کافیه سرچ کنید تابستونه راستش من هم همینجوری پیداش کردم.

    پاسخ:
    کلیپ اصلیش نیست. یه میکس تصاویر هست که توسط کاربران آپارات درست شده
    یاد بخیذ...اهنگ رو که گوش میدم تصاویری که با این اهنگ پخش میشد توو ذهنم مرور میشه..یادش بخیر..بچه بودیم هم حلمون خوب هم شاد بودیم چقدر برنامه واسمون پخش میکردن...شبکه یک شبکه دو...چقدر کارتون میدیدیم....واقعا یادش بخیر...کاش هیچوقت بزرگ نمیشدیم و این برنامه ها هنوز پخش میشدن...

    فقط همیو بگم کاکو داغون شدم با ای آهنگو با ای خاطروو
    کاشکی النم بشه مث همو موقا
    واقعا دلم پرکشید واسه اون روزها...روزهای داغ تابستون که منتظر میشدیم تا ساعت ۴ بشه تا بریم پیش دوستامو تو زمین فوتبالهای خاکی...عشق واقعی اون روزها بود وقتی با لباس کثیف و خاکی میومدیم مامانا دعوامون میکردن..خدایا میشه بازم؟؟؟؟
    الهــــــــی یادش بخیر
    وااای ممنون .فقط میتونم بگم حالم خیلی خوب میشه..سالهای خیلی خوبی داشتم..این اهنگو هنوز ک 29سالم شده گاهی برای خودم میخونم..
    یادش به خیر واقعا تابستون با این آهنگ شروع میشد 
    نمی دونم چرا دهه شصتی ها همه چیز رو می خوان مال خود کنن دهه هفتادیام دیگه قدیمی شدن 
  • دهه هفتادی
  • سلام به همه دوستان 

    منم با شنیدن این آهنگ یه طوری میشم که فقط اهل دل میدونه و لاغیر 

    سپاس گذار از قرار دادن این آهنگ خاطره انگیز 

    یا حق
    شاید باورش سخت باشه
    اما دیشب خواب دیدم دوباره بچه شدم و باز جلو تلویزیون با این اهنگ منتظر شروع شدن برنامه ام کاش خواب نبود
    کاش زندگی لعنتی دنده عقب داشت
    کاش کاش کاش...
    دهه هفتادی های محترم سلام
    منظور از نوستالوژی می دونین اصلا یعنی چی؟ مثلا ببین؟ یه سیب فرض کن؟ ......
    وقتی ما دهه شصتی ها توی کوچه در زمان جنگ هیچی برای سرگرمی و تفریح نداشتیم(یعنی واقعا هیچی) و  تا ظهر منتظر می موندیم تا این برنامه رو با این آهنگش بذارن واقعا از شنیدش موهامون سیخ می شد و اشکامون در می اومد. که الان با شنیدنش باز همون حال و هوای معصوم کودکانه باز میاد به سراغمون.
    بی غرض می گم اما
    نوستالوژی شما دهه  هفتادی ها همون ساسی مانکه
    برید اشکاتون رو با اون بریزید خخخخخخخ
    چه شود.
    اصلا شما رو چه به نوستالوژی؟؟؟؟؟//
    والا

  • دهه هفتادی
  • خیلی جالب و زیبا
    ولی این آهنگ که نوستالوژی دوران کودکی ماست.
    نمی‌دونم چرا دهه شصتی‌ها می‌خوان همه چی را مال خودشون بدونن!
    پاسخ:
    همه نوستالژی های دهه شصت به بعد مال دهه شصتی ها هست. اما نوستالژی های دهه هفتاد به قبل مال دهه هفتادی ها نیست. همونطور که نوستالژی های دهه شصت به قبل ما دهه شصتی ها نیست.
    باتشکر
    من خیییییلی این اهنگو دوست داشتم!!! تابستون من با شنیدن این اهنگ شروع میشد!!! ممنووون واقعا!!! یادش بخیر
  • مسعود نوستالژی
  • لطفا فایل تصویریشو بزارید
    پاسخ:
    چشم. سعی می کنم
  • مرتضی تقی زاده خسرویّه
  • یادش بخیر
    این آهنگ منو پرتاب کرد به دوران کودکیم. خیلی ممنون که این آهنگ گذاشتید.
    خدا تو رو نکشه!
    من عاشق این آهنگم، خیلی حس خوبی بهم میده!!! 😍 😍 😍

    عالی بود!

    دقت کردین که تازگیا همه رفتن تو حس و حال و اون دوران؟

    یاد اون روزا بخیر! اشکم دراومد!

    پاسخ:
    آره! دقت کردم :)
    شاید همین هم علت داره. مثلا یکی از علت های این موضوع که یه مدتی هست همه رفتن توی حس و حال اون زمان ها، می تونه این باشه که توی دهه شصت بنا به دلایلی زاد ولد زیاد شد و تعداد خیلی زیادی از مردم دهه شصتی شدند. خوب اون تعداد زیاد آدم ها نیاز به یکسری امکانات و شرایط بهتر زندگی داشتند ولی خوب شرایطش بوجود نیومد که اون امکانات رو داشته باشند. حالا بعد از حدود سی سال اون نسل، توی این همه امکانات و شرایط نسبتا خوب زندگی، دلش برای شرایط (هرچند بد) زندگی قدیم خودش تنگ شده...
    سپاسگزارم . برایتان از درگاه خالق آزادی،برابری، آگاهی، عشق،سلامتی و رفاه را طلب میکنم ... 💛
    درود دوباره به شما دوست عزیز .بله جانم، بنده بسیار معروف هستم <(`^´)> ;-) در انتهای اون کلیپ بندهٔ کمترین هم هستم..پسرکی شاد، آزاد، سرخوش و البته بی دندان ㄟ(ツ)ㄏ :-) در یک هلکوپترکوچک. اونجا من ۵ساله ام. ولی کلیپ را زمانی صداوسیما پخش کرد که کلاس سوم یا چهارم دبستان بودم
    پاسخ:
    من سعی می کنم کلیپشو هم پیدا کنم. ببینم چی میشه
    درود دوست عزیز . سپاس بابت اینکه عاملی شدید تا به یاد بیاوریم روزگاری که هنوزروح در کالبد داشتیم . ای کاش ویدیو این ترانه هم موجود بود. چون در آخر اون کلیپ از من هم فیلمبرداری شده بود .مدتهاست دنبال کلیپ این ترانه هستم اما افسوس....
    پاسخ:
    جدی میگین؟ از شمت هم فیلم گرفتن؟؟
    خیلی جالبه. حتما اگر فیلمشو پیدا کردم براتون ارسال می کنم.
    به نظرم اگه از سروش سیما بپرسید حتما فیلمشو دارن...
    عالی بود.......
    من آهنگو دانلود کردم ولی برام پخش نمیشه، مشکلش چیه؟
    پاسخ:
    آهنگ مشکلی نداره.
    یادش بخیر
    گاهی می خوام با این آهنگ بشینم حسابی گریه کنم
    همین الان هم که دارم گوش می دم به زور دارم جلوی اشکام و می گیرم.
    خدا خیرتون بده.
    اما ای کاش فیلم این آهنگ و هم می ذاشتید.یعنی می شه؟
    پاسخ:
    متاسفانه فعلا تصویریش در دسترس نیست.

    بابت آهنگ ممنون ان شاالله دوباره ازتلویزیون پخش شود

    با تشکر دوباره بابت آهنگ

    پاسخ:
    خواهش می کنم...
    سلام
    خیلی سپاسگزارم بابت این پُستِ زیبا!
    یادش بخیر...
    چقدر مسئولین صدا و سیما فهمشون از نیاز مخاطب بالا بود! به کجا داریم میریم ما...؟!
    پاسخ:
    سلام.
    خواهش می کنم.
    بله متاسفانه تعداد برنامه های با محتوای کم ارزش، زیاد شده. اما هنوز هم برنامه های خوب و آموزنده زیاد هست.

    با تشکر از شما
    موفق باشید
    یاعلی
  • بانوی مرداد
  • امروز باز این آهنگو گوش دادم صدا آدمو یه جور دیگه به حال وهوای اون روزا میبره اگه امکان داره بازم برامون آهنگ بذارین ممنونم بابت وب عالیتون .ما اینطوری بزرگ شدیم با این آهنگها با کارتونهای خوب بازیهای خوب با کمبودها .خوشحالم که بچه اون دهه بودم
    ممنووووون.  خیلی دنبالش بودم
    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.