دهه شصتی ها

تصاویر و خاطرات نوستالوژیک دهه شصتی / شما هم خاطرات خودتون رو برامون تعریف کنید...

دهه شصتی ها

تصاویر و خاطرات نوستالوژیک دهه شصتی / شما هم خاطرات خودتون رو برامون تعریف کنید...

نوستالژی (Nostalgia)، خاطره‌انگیز یا یادمانه یا دریغ نگاشت را می‌توان به طور خلاصه یک احساس درونی تلخ و شیرین به اشیا، اشخاص و موقعیت‌های گذشته، تعریف کرد. معنی دیگر نوستالژی دلتنگی شدید برای زادگاه‌است. واژه‌نامه انگلیسی آکسفورد، نوستالژی را شکلی از دلتنگی که ناشی از دوری طولانی از زادگاه‌است، تعریف کرده‌است.
(برگرفته از دانشنامه آزاد ویکی پدیا)

آخرین نظرات
  • ۲۷ آذر ۰۰، ۰۹:۳۴ - S
    سلام

آدامس آیدین و عکس هاش

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۵۷ ب.ظ

چاپ آدامس آیدین

یادش بخیر توی یک قابلمه ای شاید 3000 تا از این عکس ها نگهداری می کردم. آخه همیشه عکس های (ما بهش می گفتیم چاپ) بچه های همسایه رو هاپولی می کردم.  :)

لطفا برای حمایت از ما در این سایت ثبت نام کنید: ثبت نام

شما هم می توانید عکس ها، خاطرات، و دیگر موارد نوستالژیک خودتون رو برای ما ارسال کنید تا به اسم خودتون در وبلاگ به ثبت برسه. لطفا مطالب خودتون رو به ایمیل من ارسال کنید.

ایمیل دهه شصتی ها: 1360s.blog.ir@gmail.com

نظرات (۹)

  • عاشق بوی آدامس فوتبالی
  • سلام. لطفا هرکسی اسم عطر این آدامس و یا مشابه-ش رو می دونه معرفی کنه. همینطور عطر هلویی آدامس پولا. ممنون

    سلام میشه بیشتر توضح بدین
    بعدش اون ایدیتون مربوط ب تلگرامه یا ...
    09365558646
    سلام
    در بهمن ماه امسال)94(
    در یکی از گالری های مشهد،  با همین عنوان ،نمایشگاهی برگزار خواهد شد،
    که اورجینال پوست های ادامس آیدین، و دو جام جهانی قبل تر از اون به نمایش عموم گزاشته میشه
    javad.alikhoeyan@

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام
    در بهمن ماه امسال)94(
    در یکی از گالری های مشهد،  با همین عنوان ،نمایشگاهی برگزار خواهد شد،
    که اورجینال پوست های ادامس آیدین، و دو جام جهانی قبل تر از اون به نمایش عموم گزاشته میشه
    *****************

    سری 91# تایی ایدین جدید
    من کلکسیونرم
    09365558646
  • حمید تهرانی
  • سلام دادا. باورت میشه هنوز دنبال طعم ادامس ایدینم؟ حتی ادکلن و عطر هم که میخرم سعی میکنم شبیه بوی ادامس ایدینو داشته باشه. لطفا اگه میدونی اسانسش چی بود خبرم کن. اخ که چقدر عکس برگردون بازی میکردیم.
    پاسخ:
    سلام.
    نمی دونم اسانسش چی بود. ولی مطمئنا کارخونه اش می دونه :)

    سلام هم استانی

    من هفتادی هستم ولی 80 درصد عکس ها و نوشته ها برام اشنا بود

    یادش بخیر و شادی

    ادامس ایدین چه طعمی داشت

    دوتاش رو که همزمان مینداختی تو دهن

    احساس میکردی رکورد گینس رو جابه جا کردی!!!!

    فاز میداد فقط بادش کنی و بترکونیش

    سلام. توروخدا کجا میتونم مجموعه این عکسهارو دانلود کنم.

    پاسخ:
    سلام.
    والا نمی دونم. من از سایت های مختلف گیر آوردم.

    ba salamo arze adab.man in aksaro hanuzam dust daram. agar dari baram be in email befrest.

    mohammad_barani2002@yahoo.com

    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.