دهه شصتی ها

تصاویر و خاطرات نوستالوژیک دهه شصتی / شما هم خاطرات خودتون رو برامون تعریف کنید...

دهه شصتی ها

تصاویر و خاطرات نوستالوژیک دهه شصتی / شما هم خاطرات خودتون رو برامون تعریف کنید...

نوستالژی (Nostalgia)، خاطره‌انگیز یا یادمانه یا دریغ نگاشت را می‌توان به طور خلاصه یک احساس درونی تلخ و شیرین به اشیا، اشخاص و موقعیت‌های گذشته، تعریف کرد. معنی دیگر نوستالژی دلتنگی شدید برای زادگاه‌است. واژه‌نامه انگلیسی آکسفورد، نوستالژی را شکلی از دلتنگی که ناشی از دوری طولانی از زادگاه‌است، تعریف کرده‌است.
(برگرفته از دانشنامه آزاد ویکی پدیا)

آخرین نظرات
  • ۲۷ آذر ۰۰، ۰۹:۳۴ - S
    سلام

این چه نمراتیه!!؟؟

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵ ب.ظ

کاریکاتور

پ.ن: 1971 همون دهه 60 خودمونه...

لطفا برای حمایت از ما در این سایت ثبت نام کنید: ثبت نام

شما هم می توانید عکس ها، خاطرات، و دیگر موارد نوستالژیک خودتون رو برای ما ارسال کنید تا به اسم خودتون در وبلاگ به ثبت برسه. لطفا مطالب خودتون رو به ایمیل من ارسال کنید.

ایمیل دهه شصتی ها: 1360s.blog.ir@gmail.com

نظرات (۴)

هر وقت نمره هامون پایین بود تو مدرسه فلک میشدیم بعدشم تو خونه یه کتک مفصل میخوردیم
من خودم دهه شصتی ام اول سال 60 بدنیا اومدم
شاید 95 درصد اینا رو خودم دیدم یا داشتم . اکثرا مربوط به دهه شصتی هاست. مطمئنا دهه 50 هم باید یادشون بیاد چون بزرگتر بودن ولی ما با اینا بازی کردیم
1971 برابر با ساله1350 هستش نه دهه 60!!!!!!!!!!!!! دیگه واقع حاله ادم به هم میخوره از این همه دزدیدنه خاطراته نسلهایه گذشته و ظبطه اونها به نام نسله دهه 60!!!!!!!!!!! من یه دهه پنجاهی هستم و کله مطالبه این وبلاگو خوندم جالبه 90 درصده خاطراته دهه شصتیها ماله نسله منه!!!!!!!!!از سریالها گرفته تا اسباب بازیها به نظره من نسله دهه 60 و 70 عینه هم هستن نسله کامپیوتر نسله موسیقی رپ ماهواره و... نه اون چیرایی که اینجا نوشته شده
پاسخ:
سلام.
شما خودتونو ناراحت نکنید. ظاهرا هر نسلی یه کمبودهایی رو احساس می کنه که توی نسل های بعد از خودش نیست.
من خودم دهه شصتی هستم و مطالب وبلاگ برای خودم خاطره انگیز بود، بنابر این اونا رو توی وبلاگم منتشر کردم.
شاید براتون جالب باشه که بعضی از دوستانی که مثل شما نظر زیباشون رو مگین، تأکید دارند که این خاطرات مربوط به دهه های هفتاد و حتی هشتاد هم هست و در این موارد منم کاری جز تعجب ازم برنمیاد :)
ظاهرا این نوستالژی ها نسل نمی شناسند.
ممنون از نظرتون
موفق و پاینده باشید
یاعلی
  • عرفان اقوامی
  • درود ................... نوروز مبـــــــــــــــارک!
    خاطرات خود را از سال 92 در بخش نظرات این مطلب بنویسید:
    http://parsisampad.blog.ir/1393/01/06/post77
    با سپاس فراوان 
    - مدیریت پارسی سمپاد -
    #پارسی سمپاد
    نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.